2013.09.30.
09:47

Írta: saran

Nyomtatva-vasalva

Új alternatívát kapott a textilfestés :-) Nyáron kaptam a lengyel unokahúgomtól egy textiltáskát, amit vasalható fóliával díszített. Nagyon megtetszett, ezért utána jártam a hazai piacon a hasonló termékeknek.

folia1.jpgAz egyik lehetőség a sima fólia, amit A4-es méretben lehet kapni és sima tintasugaras nyomtatóval bármilyen képet, fotót, szöveget rá lehet nyomtatni, majd a kíván textil felületre rávasalni. A nyomtatásnál figyelni kell arra, hogy előtte tükrözzük a képet (Nyomtatás-Tulajdonságok-Jellemzők-Kép tükrözése), hiszen a vasaláskor megfordítjuk a fóliát és fordítva vasaljuk fel a textil táskára vagy pólóra. A fóliát itt szereztem be és részletes magyar nyelvű használati utasítást kaptam hozzá. Textiltáskákat készítettem először, hogy kipróbáljam ezt a technikát.

polo2.jpgA másik opció, kreatív boltokban kapható, jellemzően csillámos, színes fóliák, amiből kivágva a kívánt formát, szintén vasalással díszíthetjük az egyszerű ruhaneműket és egyedi darabokat készíthetünk. Én minta lyukasztóval vágtam ki néhány formát és díszítettem vele a pólóimat.

Szólj hozzá!

Címkék: personalize vasalható fólia

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr945539401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása