2013.09.29.
14:44

Írta: saran

Telefonkártya gyűjteményem új helye

telkartya.jpgGyűjtögető típus vagyok, nehezen válok meg dolgoktól, amikről meggyőződésem, hogy fel tudom még használni. Így vagyok a mobil-éra előtti telefonkártyáimmal. Volt olyan ötletem, hogy a konyhában csempe helyett a falra ragasztom, vagy drótra fűzve a plafontól a padlóig térelválasztó függönyt készítek belőle, de most új elképzelésem akadt.

Egy jó szabású konferencián kapott, reklám táskát frissítettem fel a gyűjteményem néhány darabjával. Először próbálgattam az elhelyezést a táskán és mikor megszületett a forma, elővettem a varrógépet. Átlátszó műanyag fóliából (asztal terítőként szolgált) kiszabtam egy olyan darabot, ami követi a táska fedlapjának vonalát és gomblyuk öltéssel rávarrtam a táska elejére. A kártyáknak külön-külön kis rekeszeket varrtam a fólián így kivehető a telefonkártya díszítés és adott esetben ceruzát, telefont, BKV bérletet is lehet bele tenni. Mivel a Balatoni-vitorlás széria 4 kártyáját választottam a táskára, ezért az aljára becsúsztattam egy kb. 1,5m kötelet is "vészhelyzet esetére".

reszutyo5.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: táska varrás újrahasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr205539341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása