2013.04.19.
10:48

Írta: saran

Nyomda

nyomda1.jpgMár régóta szerettem volna saját nyomdákat készíteni, amihez egy ügyeskezű, asztalos unokaöcsém segítségét kértem. Ő készítette a fa nyomda alapokat 3*3 és 6*6cm-es méretben. A nyomda felülethez pedig 2 különböző anyagot használtam (dekor gumi és pvc padló), kísérleteztem ugyanis, hogy melyik felület hogyan tapad a papíron vagy textilen. A kivágott mintákat pillanatragasztóval rögzítettem a fa alapra. A nyomdapárnákat kedvező áron vásároltam, különböző színekben az Extrém Digital webáruházban.

nyomda3.jpgElsőként egyszerű mértani formákat vágtam a dekorgumiból ollóval és mind a "negatív", mind a "pozitív" felét felhasználtam a mintáknak, majd felbátorodva virág és szív alakú mintákat is készítettem.

nyomda2.jpgA csíkos-szíves képeslaphoz papírból kivágtam egy szív alakot, leborítottam vele a képeslapot és rányomdáztam a csíkos mintát, a papírlapot levéve mutatkozik meg a szív alak.

nyomda4.jpgTádám! készíthetjük az Anyáknapi üdvözlő kártyákat :-)

Szólj hozzá!

Címkék: papír valentin képeslap anyák napja nyomda

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr305234634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása