2012.12.19.
18:00

Írta: saran

Organza tasak

Megszülettek a csomagoló tasakok a nyomdázós kekszhez, mivel ez lesz idén a sláger ajándék nagynéniknek, barátoknak. Találtam ugyanis néhány organza darabot a varrásra váró anyagok között.

organza.jpgVarrás menete: 2-szer mérve a hosszát kiszabtam az anyagot+4cm ráhagyás a szalag behúzónak. Színt színre fektetve oldalt összevarrtam. Kifordítva a rajz alapján visszahajtottam a tetejét és közel a hajtáshoz levarrtam (a szalag szélességéhez képest + 0,5cm legyen a "cső"). Pengével vagy ollóval két kis lyukat vágtam kívülről a tasakon a csövön, majd behúztam a selyemszalagot.

Ötlet: az organzából készült tasak potpourri tárolására is kiváló, hiszen áttetsző, látszanak a virágszirmok, termések, levelek, és az illatuk is érvényesülhet.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony csomagolás varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr894973533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása