2012.12.02.
15:01

Írta: saran

Melyiket válasszam?

Variációk az adventi koszorúra, nem mintha olyan sok szabad időm lenne, hogy variálgassak... de több ötletem is volt...koszoru_tull.jpg

koszoru_tul2l.jpg

Az első: színes pamut krepp anyagot tekertem a koszorú köré, majd egy vékony, jó esésű tüll anyaggal körbevontam, hogy tompítsam a színes anyag mintáit. Porcelán karimájú gyertyatartóba sima vékony fehér gyertyát tettem, úgy hogy előtte 3 gyertyából levágtam 1-2-3cm-t hogy a negyedik vasárnapra "összeérjenek" a magasságban. Kis fejű szárított rózsát tűztem a gyertyák tövébe.

marcipan.jpgMarcipántorta, így hívom ezt az egyszerű koszorút. Fehér rugalmas pamut anyaggal szorosan bevontam a koszorút, alul apró öltésekkel rögzítettem. A gyertyatartók betűzését követően csipke szalagot tekertem a koszorú köré. 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony adventi koszorú

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr794942888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása