2012.11.20.
22:47

Írta: saran

A farmering második élete

Múlt hétvégén ismét varrótanfolyamot szerveztem, de inkább kiscsoportos konzultáció lett belőle. Attila hathatós felügyelete mellett sógornőm és a nagyfia párnákat készített, én pedig új ruhát varrtam Lencsinek a maradékból.

parna_farmer.jpgMilán farmeringből lett párna ötletét közkinccsé teszem, mert szerintem nagyon egyedi lett. Az ingből úgy vágott ki egy 40*50cm-es darabot, hogy a nyakrész és a gombolást sértetlenül hagyta, alá betoldott egy 40*20cm-es részt, így a nyaknál eltűnt a "lyuk". Az eleje 10cm-el hosszabb a hátánál, a párna szélének összevarrásánál a hosszabb eleje részt hátra hajtva varrjuk le, így átlapolós lett a párna, nem kellett gomblyukazni sem.

parna_lovas.jpgAndi lovacskás párnája szintén régi ingekből készült. Az elejére pedig rátétként került felvarrásra a lovacska egy maradék IKEA-s anyagból.

lencsi_ruha.jpglencsi.jpgA farmering levágott ujjára ránézve megláttam benne Lencsi baba új ruháját. Csak egy picit kellett fazonírozni rajta, a kézelőnél kivágtam egy negyednyi kört, és behajtva visszaszegtem, majd a vállaknál apró öltésekkel összevarrtam. A baba könnyen öltöztethető-vetkőztethető (és ez elsődleges szempont most a lányomnál) az ing kézelő patentjaival.

Szólj hozzá!

Címkék: varrás újrahasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr584917433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása