2012.10.14.
19:07

Írta: saran

Fénymásolat a falon

Mor_szoba.jpgBár snassznak tűnhet, hogy egyszerű fénymásolatokat keretezzünk be, és tegyük fel a falra, de szerintem ez közel sem igaz. A héten láttam ezt a blog bejegyzést és eszembe juttatta a néhány évvel ezelőtti kis garzonom dekorációját. Ebben a bejegyzésben régi, felesleges könyv lapokra fénymásolt egyszerű fekete-fehér képeket az ötletgazda. Önmagában is mutatós lehet egy ilyen kép, de a 3*3 kép egymás mellett-alatt még jobban mutat a falon.

fenymas1.jpgHasonlót készítettem én is korábban, mivel egy tipográfiai könyvet lapozgatva megtetszettek a képek. A különböző betűtípusokat ugyanis tetszetős grafikák mutatták be. Ezekből választottam egy fél tucatot és három különböző árnyalatú barna papírra fénymásoltam őket. Kicsit vastagabb volt a papír, mint a hagyományos irodai papír, ha jól emlékszem 160g-os dekor karton. A fénymásolásnál egyre kell odafigyelni: fotó minőségű nyomtatást válasszunk, akkor is ha fekete-fehérben másoltunk, ugyanis az egyöntetű fekete felületek így sokkal szebbek, mattabbak, mintha csak szöveget másolnánk.

fenymas3_1.jpgA fénymásolatokat sima pitt-patt keretbe tettem (nem tudom mi a hivatalos neve, a lényeg, hogy nincs kerete, csak az üveglapot kell rápattintani a hátlapra)

Nekem "csak" 2*3-as lett a képekből álló dekorációm, de ez is mutatós volt a 3m feletti belmagasságú szobában. Most ugyan csak a földre pakoltam ki, mivel ebben a lakásban nem kapott helyet...

fenymas_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: kép lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr384848234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása