2012.09.29.
18:36

Írta: saran

Ha egyszer beindul a laminálógép

lam1.jpgKét éve készültek az első laminált hűtőmágneseink. Azóta szüleim beruháztak egy kis lamináló gépbe  és most már nagyüzemben készítik a fotós hűtőmágneseket és így őrizzük meg a nyári-szüreti-szülinapi-kirándulós élményeket.

lam2.jpgMost, a beköltözés utáni nagy (értsd: amikor van egy kis időm a lányok mellett) rendrakásban előkerültek a "kincseim", a múlt évezredből való naptárak, poszterek, múzeumi képeslapok. Kidobni még mindig nem volt lelkierőm a sok papírt, de találtam nekik funkciót.

lam4.jpgAz olasz grafikákból álló naptár lapjai az ebédlőasztalra kerültek, tányéralátétnek. Ehhez A3 méretű lamináló fóliát használtam. De jól beválhat ez a fóliás alátét a gyurmázásnál és festésnél, ami kisgyermekes családokban, mint tudjuk napi elfoglaltság.

lam3.jpgA Van-Gogh és németalföldi fajansz mintákat ábrázoló képeslapokból pohár alátét készült, ezt A4-es fóliával lamináltam, majd sniccerrel felvágtam a képeslapok mellett 2mm-el. lam6.jpg

lam5.jpgOtthoni használatra is jó, de irodában is jól mutatna a céges bögre alatt, sőt szükség esetén egéralátétnek is használható :-)

lam7.jpg

De ha már beizzítottam a gépet, még egy ötletet megvalósítottam: a cd-s, dvd-s állványt kinőttük és se időnk nem volt IKEA-ba rohangálni plussz elemekért, és őszintén szólva felesleges pénzkidobásnak éreztem speciális állványt venni a dvd-knek, hiszen a sima könyvespolcon is jól elvannak... A férjemnek persze nem tetszett ez a snassz megoldás és morgott, hogy leesnek a dvd-k a polcról. Ezt megakadályozandó, a szecessziós képeslapokból polc "oldallap" készült A4-es méretben, aminek a belső oldalát 2cm-re behajtottam és a hátoldalra vastag papír kartont ragasztottam kétoldalú ragasztóval. Így egy L alakú tartólap készült, amit a polc oldalára és hátára illesztettem, egy-két helyen rögzítettem és így tényleg mutatósabb lett a könyvespolc széle.

lam8.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: lakás képeslap laminálás újrahasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr964810228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása