2011.11.27.
19:22

Írta: saran

Aranybarna selyemkendő

Ezt a barna árnyalatos kendőt próbának szántam, az új aranyszínű selyemkontúrt akartam kipróbálni, ezért egyszerű mintát választottam. Az ötletet a Seiden Malen német lap adta, ahol az egyik alkotó egy ausztrál fotósorozat alapján készített "busman" sziklarajzokhoz hasonló faliképet, selyem alapon. Ebből a minta sorozatból vettem én is néhány motívumot.

A kontúrozás technikáján még van mit tanulnom, elég sokszor átfolytak egymásra a színeim, de nem bánom, nekem így is kedvencem lesz ez a barna sál :-)

Szólj hozzá!

Címkék: kendő selyemfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr1003416169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása