2011.09.28.
10:24

Írta: saran

Kevesebb mint 100 nap van Karácsonyig!

Pontosan 87-et kell aludni és itt az Ünnep! Úgy döntöttem idejében elkezdem a készülődést a Karácsonyra, mivel Emi lányom bölcsibe kezd járni és hamarosan visszamegyek dolgozni, így okosan kell beosztanom a szabadidőmet.

Minden héten szeretnék egy kis ötlettel hozzájárulni az ünnepi díszítéshez, ajándékkészítéshez.

Íme, az első bemelegítésnek. 5 perc alatt elkészül! A készen vásárolt filc díszeket 2 technikával tettem egyedivé. Textilfestéssel és gyöngy rátéttel.

A fehér hópelyhek finomságát, könnyedségét egy csillag alakú gyöngyház gomb és néhány arany színű kásagyöngy felvarrásával emeltem ki. Mivel a filc anyag elég vastag a tűt az anyagon belül vezettem el, így a hátoldalán sem látszik a varrás nyoma. De ha mindkét oldalra varrunk gyöngyöt, az még jobb!

A hópelyheket különböző mintával és színnel díszítettem textil filccel. A barna színű macit úgy festettem ki fehér, ill. a szívecskét piros filccel, mintha mézeskalács lenne. A színeket választhatjuk a Karácsonyfa fő színének megfelelően. Ajándékkísérőnek is ajánlom. De képeslapot is lehet készíteni a felhasználásukkal.

A filc hozzávalókat a Hobbyművész boltjaiban vásárolom, ott mindig nagy a választék és ha van 8db-os kiszerelés, akkor az ára is kedvező.

1 komment

Címkék: karácsony filc gyöngy varrás textilfestés personalize

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr433257278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mmanna 2011.09.28. 17:54:06

Na ugye, hogy nincs korán a karácsonyi készülődéshez. Én is ezt mondom!
Szépek a díszeid. Nagyon tetszenek.
süti beállítások módosítása