2011.04.29.
12:14

Írta: saran

Gyöngyös lámpák

Mostanában a gyöngyös technikát próbálgatom applikálni a lámpabúrákra. Az elsőként elkészült három művet mutatom be:

narancssárga IKEA búrát, szintén narancssárga, gyöngyház göngyökkel, flitterekkel és apró kásagyönggyel díszítettem

a natúr vászon borítású kis búrát a Praktikerben vettem, kb 1500,-Ft-ért, erre kétféle gyöngysort tettem:

az egyikre kék négyzetalakú flittert és egy közepes méretű kék gyöngyöt varrtam

a másik verzióban pedig barna kocka gyöngy és gyöngyház függő került a lámpa szegélyére

Mindhárom verziónál a lyukakat bőrlyukasztóval ütöttem ki, hogy a gyöngyöket fel tudjam varrni.

Szólj hozzá!

Címkék: lámpa gyöngy personalize

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr452822711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása