2011.04.06.
12:53

Írta: saran

Húsvéti kaspó

Bár megfogadtam már egy párszor, hogy nem veszek több dekor szalvétát, nem bírtam ellenállni ennek a húsvéti tyúkocskás mintának.

Vettem 2 db Tesco gazdaságos fehér mázas anyag kaspót és a jól bevált szalvéta technikával díszítettem. Az egyiken sormintaként látható a tyúkos minta, ezt kezdők is ügyesen elkészíthetik. A másik kaspó több munkát igényelt, mivel egyenként ki kellett vágni és ragasztani  a figurákat, de szerintem mutatósabb is.

Ajándék virágot kaphat hozzá a nagyi, de otthon csoki tojás-tartónak is használható.

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét decoupage personalize

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr192804397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása