2011.01.26.
13:46

Írta: saran

Kötött táska

Mint sok nő, én is a táskák rabja vagyok. Nem merem megszámolni, mennyi van belőlük. De nemcsak vásárolni szeretem őket, hanem készíteni is.  Főiskolásként évente varrtam egyet, ugyanis a jegyzetek súlya igen megviselte még a strapabíró IKEA-s textileket is. De nagyon kedveltem a horgolt csipketerítőkből szabott táskákat, amihez az alap terítőket az Ecserin szereztem be.

Mostanában a kötött táskák izgatják a fantáziámat. Íme az eddig elkészült darab: egy trapéz-alakú, homokszínű, csavart-mintás, amit pamut anyaggal béleltem (na jó, anyu besegített a bélelésben, mert a precíziós dolgokhoz sokszor nincs türelmem) és fa fogantyút (Rayher termék) tettem rá.

Anyagok/Beszerzés: fa táskafül – Kreatív Hobby bolt

Szólj hozzá!

Címkék: táska kötés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr152607119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása