2011.04.06.
13:38

Írta: saran

Húsvéti képeslap, ajándékkísérő

Embossing technikával készítettem néhány húsvéti képeslapot és ajándékkísérőt.

nyuszi_mintas.jpgA mintát egy barátnőmtől kapott régi német kreatív újságból vadásztam, majd 0,5mm-es műanyag Klöckner fóliára átmásoltam és kivágtam belőle a sablont.

Az egyik a natúr verzió, sima fehér kartonra "domborítottam" a nyuszi mintát. Az egyiknek kis piros selyem masnit kötöttem a nyakába, úgy hogy a papíron két pici lyukat vágtam sniccerrel.

A másik két lapnál először a lap színén megrajzoltam a nyuszi formát a sablonnal, kiszíneztem, majd a visszáján domborítottam.

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét képeslap embossing

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr332804478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása