2013.03.28.
09:23

Írta: saran

Színes nyuszik

Minimálra vettem az idei húsvéti dekorációt, mivel hetek óta betegeskedünk. Elővettem egy vidám, tavaszi színekben és formában pompázó, csillogó-villogó (mióta Emi királylány volt a farsangon, ez fontos szempont!) mindkét oldalán mintás papírkartont és egy nyuszi sablont. nyuszi1.jpg

Kivágtam 10 nyuszit és egy részét hurkapálcára fűztem és a barka csokrot díszítettem vele.nyuszi2.jpg

A maradék nyuszikból és pár fagolyóból pedig füzért fűztem ajtódísznek.nyuszi3.jpg

papír: Lidl-ben vettem tavaly

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét sablon papír

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr965177125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása