2013.03.24.
21:07

Írta: saran

Répatorta

Eszter lányomnak nem ízlett a fagyasztóból elővett répa, pedig igazi bio, nagymama nevelte répa volt... mit is kezdhettem volna 30dkg répapürével? Megsütöttem életem első répatortáját, pontosabban répatorta muffinját. Mivel a répa dupla adagban állt rendelkezésre, így rögtön 24db muffint tudtam készíteni, mascarpone krém viszont csak 1 adagra való volt a hűtőben, így a maradék sütiket Dr. Oetker cukormázzal díszítettem. A nagy sikerre való tekintettel 2 nap múlva újra készítettem egy répatortát (ez már tényleg torta formájú volt), de most egy kicsit csaltam, mert sütőtököt is tettem a répapüré mellett a süti masszájába. Mit tegyek, ha tele a mélyhűtő pürének való zöldségekkel és már mást enne az én nagylányom?

repatorta.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr265166348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása