2013.01.27.
22:40

Írta: saran

Fonott kalács

Kihasználva a kenyérgép dagasztó funkcióját, kalács tésztát készítettem 3 tojásból és 0,5kg lisztből. A sütés előtt kivettem a tésztát a gépből és 3 részre osztottam, kinyújtottam és sütésálló baracklekvárt tettem bele hosszában. Emi lányom segítségével feltekertem a tésztát, mintha bukta lenne és a 3 rudat egymás mellé tettem, a végét összecsippentve "befontam, mint a királylány haját".

fonott_kalacs.jpgSütő, 180fok és kb 30 perc alatt ez lett a végeredmény.

Szólj hozzá!

Címkék: konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr525046515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása