2012.12.15.
20:56

Írta: saran

Milton kapcsos díszek

Ki az akinek még halványan rémlik a milton kapocsról  valami a technika órákról? esetleg jancsiszeg? Mostanában új dizájnos kapcsokat lehet kreatív boltokban venni, én nem tudtam ellenállni neki... tegnap este legyártottam a prototípusokat, mert ma délután a szomszéd gyerekeket hívtam egy kis kézműveskedésre.

kardisz1.jpgHozzávalók: színes papír, karton, (az ezüst karton újrahasznosított desszertes doboz belseje), cikk-cakk olló vagy mintavágó (nekem az Efco márka vált be), mintalyukasztó, milton kapocs és bőrlyukasztó.

kardisz2.jpgElkészítés: 6db különböző átmérőjű kör sablont készítettem (3-8cm átmérőig), ezt vastag kartonból vágtam ki, majd a sablon alapján a különböző színű papírokból köröket vágtam ki, hol sima ollóval, hol a cakkossal, hullámossal. Tetszőlegesen egymásra helyeztem 2-3 különböző méretű karikát és a közepét bőrlyukasztóval kilyukasztottam, ezt érdemes úgy tenni, hogy a papírok alá vagy még egy vastag karton vagy esetleg egy műanyag darabot teszünk, mert így könnyen átviszi a lyukasztó a legalsó réteget is. A lyukba betesszük a kapcsot és a hátoldalon szétnyitjuk a két szárát. Az elkészített díszt egy vékony cérnával átszúrva karácsonyfadíszt kapunk, de csomagolást is díszíthet, vagy képeslapot, vagy bármit :-)

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony papír karácsonyfadísz

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr424967426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása