2011.12.23.
21:29

Írta: saran

Kétéltű képeslapok

Ezek a képeslapok azért kétéltűek, mert miután átadtam a szeretteimnek, ismerőseimnek a jókívánságaimat, ők fel tudják használni a rajta levő dekorációt, karácsonyfadíszként.

 

 

A képeslaphoz A4-es színes kartonokat használtam fel, amit félbevágtam, majd félbehajtottam. Az elejére két apró bemetszést vágtam sniccerrel, ezen bújtatom át a díszek szalagját és elől masnira kötöm.

 

 

Először csak hagyományos díszeket használtam fel erre a célra, pl. készen kapható szalma fonatos, vagy faragott fa díszeket.

 

 

Majd bővítettem a palettát és a filc csillagokat is felapplikáltam a képeslapra.

 

 

Az idén pedig minimál verzióban gyöngyház csillagokat fűztem vékony arany fonálra és tettem a lapok elejére.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony képeslap karácsonyfadísz

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr363491971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása