2011.10.16.
08:49

Írta: saran

Narancskoszorú

Ismét egy girland, de ezúttal nem papírból, hanem narancshéjból!

Idejében szólok, hogy ha valaki hasonlót szeretne készíteni, akkor az ősszel elfogyasztott narancsok hámozásánál legyen résen és kezdje el gyártani a szükségek csillag formákat.  Amennyire csak lehet, nagy darabokban hántsuk le a gyümölcsről a héjat. Nekem átlag 5-6 csillagot sikerült kiszaggatnom (mézeskalács sütőformával) 1 narancshéjból. Egy 5m-es füzérhez pedig kell kb. 50 csillag. A frissen kiszaggatott narancsformákat hurkapálcára (vagy még jobb a hegyes végű barbecue pálca) fűztem fel és 4-5 napig szárítottam a konvektor közelében, úgy hogy minden nap megmozgattam a pálcikán levő díszeket, nehogy "rátapadjon" és később ne tudjam lehúzni róla. Miután összegyűlt a szükséges mennyiségű narancs-csillag, vékony arany szalagra vagy fonálra felfűztem.

A karácsonyfán is volt egy hosszú füzérünk, de a tavalyi ajtódíszre is került néhány darab.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony ajtódísz

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr73306212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása