2011.04.06.
13:03

Írta: saran

Medvehagyma

Megint egy konyhai ötlet.

Kaptam egy nagy csokor medvehagymát a sógornőmtől, mivel nem kóstoltam még korábban, egy reggelinél kipróbáltam - á la nature a sonkás-sajtos szendvicshez, de nem jött be. Mivel nem akartam kárba veszni a többit, készítettem belőle fűszervajat és olajat.

Fűszervaj - Felaprítottam a megmosott hagymát és szilikon muffin formába kiporcióztam, majd megolvasztott vajat öntöttem rá. Hűtőben 1 napig hagytam, hogy megdermedjen, majd a formából kiborítva folpack-ba csomagoltam és a mélyhűtőbe tettem.

Egy adagot rögtön ki is próbáltam és marhahúst sütöttem vele. Nekem nagyon ízlett!

Fűszer olaj - Felaprítottam a megmosott hagymát és 2dl olívaolajba tettem. Salátákhoz és húsok sütéséhez is fel lehet használni, de egyenlőre hagyom egy pár hetet "érlelődni" az olajon.

 

Szólj hozzá!

Címkék: konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr72804411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása