2011.01.13.
21:34

Írta: saran

A Nagy Alkotó

Gondolkoztam egy kicsit az emberi alkotóerőn, most, hogy elkezdtem ezt a blogot. A kreativitás szerintem ezerféleképpen mutatkozhat meg és azt gondolom mindenkiben ott rejlik a vágy arra, hogy valamilyen formában kifejezze önmagát. Van, aki művészi pályára lép és zenél, táncol, verset ír, fest vagy szobrot farag. Más, gyermeket  nevel vagy baráti kapcsolatokat ápol, ami épp annyi, ha nem több kreativitást igényel, mint színpadra állni.

De ez egyáltalán nem meglepő, mivel - én legalább is hiszem -, Isten a maga képmására alkotta az embert. Ha az Ő képzelőereje határtalan volt és képes volt halak és pillangók százait és ezreit különböző formára, színűre teremteni, akkor az ember még bukott állapotában is nagy dolgokat képes alkotni.

Kedvenc gyerekszájam ezzel kapcsolatos: „Kedves Isten! Nem gondoltam volna, hogy lila ilyen jól illik a narancssárgához, amíg nem láttam a tegnap esti naplementét, amit csináltál. Suzy”

Szólj hozzá!

Címkék: keresztény

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr202582174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása