2014.09.30.
22:58

Írta: saran

Ugróiskola

Már hónapok óta nyúztak a lányok, hogy készítsünk ugróiskolát a lakásba. Az étkező-nappali kisebb átalakítása után végre lett is hozzá hely. Elővettem egy 2 éve félretett kicsit foltos nyers színű IKEA rongyszőnyeget (újonnan kb. 7ezer Ft) és a textilfestékeket. Majd kartonból lemodelleztem, hogyan fér el a tíz mező a szőnyegen, a 25*25cm-es nagyságú négyzet lett az a méret, ahol optimálisan kihasználható volt a felület. Lefektettem a papír lapokat a szőnyegre és körbefestettük Emivel a négyzeteket, különböző színekkel. Emi persze a harmadik mezőnél megunta és rám hagyta a befejezést.

Mióta ezt használjuk az ötéves nagylányom nem hagyja ki az 1-től 10-ig való felsorolásból a nyolcat :-)

ugroiskola.jpg

 

 

1 komment

Címkék: játék szőnyeg textilfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr256748843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miadesign 2014.12.10. 14:34:15

Ez olyan aranyos! Még karácsonyi ajándéknak is szuper, biztosan ki fogom próbálni! Már ki is néztem hozzá a papírt. Aki szintén most néz utána a kellékeknek, mint én is, annak ez a nagyon olcsó webáruház hasznos lehet: www.vertespapir.hu/index.php?id=termekek&product=csomagolopapir_yes_30gr_60x80cm_5ivcsom_326000000&art_id=9983
süti beállítások módosítása