2014.01.09.
00:00

Írta: saran

Öko csomagolás

"Csakazértsem" vettem karácsonyi csomagolópapírt, hanem idén is újságpapírba csomagoltam az ajándékokat, igaz ez praktikusnak is bizonyult, mivel gyümölcsön érlelt pálinka, 3 féle chutney és narancslekvár került a szeretteim meglepetései közé. Persze igyekszem karácsonyi mintájú-színű újságlapokat vadászni a félretett lakberendezési vagy dekor újságokból.

xmas_zsak.jpgA gyerekeknek pedig vászonzsákba tettem a játékokat, amit vasalhatós fóliára nyomtatott, internetről levadászott rajzokkal tettem megkülönböztethetővé.

drazse1.jpgExtra meglepetés szintén a gyerekeknek: IKEA-ban vettem 1kg cukorkát, amit bébikajás üvegekbe töltöttem, mintalyukasztóval kivágott, aranyszínű fenyőfa, csillag alakkal díszítettem, vagy pedig apró játék figurákat ragasztottam az üveg tetejére Blutack-kel (vagy Nebuló gyurmaragasztóval, ami maradéktalanul eltávolítható mind az üvegről, mind a játékról).

drazse2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: csomagolás mintalyukasztó vasalható fólia blutack

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr665747931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása