2014.01.08.
23:17

Írta: saran

Adventi zsák

Igaz, már bő egy hete az új évben járunk, mégis megírok még néhány karácsonyi bejegyzést, lesz idén is Karácsony!

adventi_zsak2.jpgMivel tavaly befürödtem egy kicsit az első adventi kalendáriumommal, mivel a 3 éves lányom egy nap alatt 6 csomagot pakolt ki, most újítottam és csak egy nagy zsákot varrtam, amiből mindennap húzhattak egy-egy apró édességet. (megjegyzem most fele akkora sikere sem volt a csokinak, mint tavaly, még mindig félig van a zsák..., lehet h túl magasra tettem fel a lépcsőfordulóban...)

Készítése: elővettem egy régi zsákot, ami évek óta várta jobb sorsát (talán pénzszállító zsák volt az előző érában) és néhány zöld árnyalatú filc darabot. Szabad kézzel megrajtoltam a fenyő sablont, majd rétegenként kivágtam a filc darabokból a "fenyő ágakat" és kézzel felférceltem a zsákra.

Vékony piros selyemszalagból 20cm-es darabokat varrtam a zsákra elszórva, amire műanyag kis gömböket (forrás. Hobbyművész) fűztem, amit előtte megtöltöttem m&m csokigolyókkal.

adventi_zsak1.jpgNagy sikere volt a zsáknak (a csokinak, mint már említettem kevésbé...)

adventi_zsak3.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony filc varrás adventi kalendárium újrahasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr125747882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása