2011.08.25.
14:06

Írta: saran

Még mindig csiga...

A korábban már emlegetett, csiga párna kollekcióm újabb darabokkal bővült!

A szabásminta ugyanaz, de mivel sok szép, vidám nyári anyag került a kezembe, kénytelen voltam mindből párnát varrni.

Amint a képen látszik kitűnő segédeszköz, állva-ülve alváshoz :-)

 

 

 

Egy másik technika alkalmazásával is készítettem párnákat. Már régóta foglalkoztat a zsinór nyomtatás, így most kipróbáltam! Karton lapra csigavonalban felragasztottam a vastag zsinórt, majd egy lapos tálba textil festéket tettem és mint az ovisok boldogan pecsételtem a vászon anyagra. Ebből  egy 30*50cm-es "övet" készítettem, amivel felöltöztettem az IKEA-s  50*50cm-es piros és zöld párnákat.

Annyira nem tudtam abbahagyni a pecsételést, hogy a lurkó sima fehér body-ja is kapott egy-egy csiga nyomatot.

 

Szólj hozzá!

Címkék: baba párna varrás textilfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr993179731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása