2011.08.14.
10:38

Írta: saran

Még tart a Tarka Barka Nyár!

Bár már hónapokkal ezelőtt bukkantam rá erre a honlapra és játékra, de csak a héten volt alkalmam elmenni a Barka Fonal boltjába és bevásárolni a csodásnál csodásabb színű fonalakból.

 

Eminek készítettem egy kis pörgős szoknyácskát a FabTextiles "Tilda" anyagból, felső résznek pedig kis topot kötöttem a Barka "Kabala" pamut fonalából, a Tilda anyagból vett virágmintát  részben belekötöttem, részben kézzel hímeztem, amihez maradék, színes Gilice fonalat használtam. Bár a top kicsit nagy még Emire, de majd jövő nyárra belenő...

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló baba varrás kötés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr233152200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása