2011.02.06.
23:11

Írta: saran

Matató Műhely

Szeretem a "sorsfordító" történeteket, amikor valaki mer egy nagyot lépni a biztosból a bizonytalanba, hogy megvalósítsa álmait. Zsófi, akiről a Legutóbbi alkotás bejegyzésemben írtam, ilyen bátor lány. Néhány éve nyitott kis könyvkötő üzletet a Moszkva térről a Várba siető kis utcában. Pici, de annál hangulatosabb a műhely, ahol a hatalmas gépek uralják a teret, a tekintet mégis elkalandozik a sok szép papír alapanyag láttán.

Az üzlet elsődleges célja ugyan a régi, értékes könyvek megóvása, javítása. De Zsófi pedagógus lévén kiscsoportos foglalkozásokat is tart érdeklődők számára, ahol az 5 alkalmas sorozat alatt lehet elkészíteni az A6-os méretű kis jegyzetfüzetet. Néhány éve én magam is "szakkörös" voltam és kitanultam Nála a könyvkötés gyönyörű mesterségét, persze az időigényessége miatt nagy gyakorlatra azóta sem tettem szert...

Íme az első és mindezidáig egyetlen saját kézzel alkotott kis jegyzetfüzetem.

A szintén Tőle tanult doboz "építésnek" azonban sok hasznát vettem a lakásberendezésben, csinosításban:

újságtartókat,

cd-tartót,

jegyzetlap-tartót,

recept-tartót,

gyerekjátékokat elnyelő dobozokat építettem és tettem mutatóssá azzal, hogy beborítottam merített papírral.

A Matató Műhely címe: I. ker. Várfok u. 8.

Nyitvatartása:

Hétfőtől-Csütörtökig: 10 órától 13 óráig, 15 órától 17 óráig

Pénteken: 10 órától 13 óráig

Bejelentkezés szakkörre: telefonon 06-20/5817423

További érdekességek a Műhelyről, itt.

Zsófiról az Éva Magazin 2011. januári számában is olvashattok a Vargabetű sorozatban.

http://www.evamagazin.hu/otthon/16093_8222minden_konyvnek_lelke_van8221.html

 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló lakás könyvkötés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr942643375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása