2011.01.12.
12:01

Írta: saran

Personalize - azaz Tedd egyedivé!

Nem találtam jobb szót, erre az angol kifejezésre, ami az én olvasatomban azt jelenti, hogy kézműves technikákkal egyedivé teszek egy amúgy tömegterméket. Általában a tömegtermék olcsó és jellegtelen.

Példa 1: Tesco gazdaságos fehér body-t textilfestéssel tettem ünnepivé a Karácsony alkalmával Emília számára.

Ehhez textilfilcet és sablont használtam. 10 percnél nem több az elkészítése. Az egyiket angyalok díszítik, a másikon pedig Mikulás érkezik rénszarvas-szánon.

 

Példa 2: Rossmann üzletekben lehetett kapni kiárusításon ezt az egyszerű nesszeszert (ár: 500-1000,-Ft), ami azért tetszett meg, mert pamutos a külseje, így szintén alkalmas a textilfestésre. Az egyikben smink apróságokat lehet tartani (mióta nem dolgozok ez a téma lekerült a napirendről), a másikban baba-alapszettet tartok (2 pelenka-törlőkendő-krém-partedli-kanál-csere harisnya), arra az estre ha pár órára elindulunk csavarogni Emivel és közben "esemény" (értsd: etetés-pelus csere) várható. Szintén textilfilcet és sablont használtam. A sablont magam rajzoltam és vágtam ki 2mm-es matt műanyag lemezből.

Példa 3: Kika legolcsóbb, fehér (1.500,- Ft körül) olvasólámpáját színes decoupage papír-fecnikkel (kb. 2cm*2cm) kasíroztam fel. Mivel gömbölyű felületre kellett ragasztani, ezt a méretet találtam a legfelelőbbnek, hogy ne gyűrődjön, hanem szépen ráfeküljön a lámpa testre. A fecniket kézzel téptem, így a papír szélei még jobban ragadnak. Ragasztóként a papír ragasztásnál használt keményítős-Planatolos általam kevert alapragasztót használtam.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony lakás lámpa baba textilfestés decoupage neszeszer personalize

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr642578564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása